Α Γ Ω Γ Η Υ Γ Ε Ι Α Σ
|
Το τμήμα Β1 υλοποιεί εντός του σχολικού έτους 2011-1012 πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα την Διατροφή. (Σελ. 6 από 6)
|
|
Προηγούμενη Σελίδα |
|
Η δασκάλα μοίρασε σε κάθε παιδί ένα λευκό χαρτί τσακισμένο στη μέση που πάνω έγραφε μια φράση και μας ζήτησε να γράψουμε κοντά στη φράση το όνομά μας.
Ο καθένας μας πήρε την δική του πρόταση και μετά η δασκάλα μας κάλεσε να σηκώσουμε ψηλά το χαρτί μας και να φωνάξουμε ο καθένας με τη σειρά του ποιό είναι το δικό του χαρακτηριστικό στο παιχνίδι σύμφωνα με την πρότασή του.
|
|
Οι προτάσεις ήταν:
Έχω γερά δόντια και κόκκαλα -
Βλέπω καλά
Δεν κουράζομαι εύκολα -
Έιμαι δυνατός
Έχω ωραίο δέρμα -
Έχω πολλή ενέργεια και τρώω με όρεξη
Όταν χτυπώ, το τραύμα γίνεται γρήγορα καλά -
Δεν αρρωσταίνω εύκολα
|
|
Στη συνέχεια η δασκάλα έγραψε στον πίνακα ποιές τροφές τρώει ο καθένας και έχει σαν αποτέλεσμα την πρόταση που φώναξε. Κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε ποιές είναι αυτές οι τροφές. Στην πίσω πλευρά του τσακισμένου χαρτιού τα παιδιά έγραψαν με μεγάλα γράμματα τις τροφές που αντιστοιχούν στη δική τους πρόταση. |
|
ΠΟΙΚΙΛΙΑ - ΑΝΑΛΟΓΙΑ - ΜΕΤΡΟ |
Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν τις τροφές (το καθένα τις δικές του) δίπλα από τις λέξεις. Εξηγήσαμε τι σημαίνει και καταλάβαμε γιατί είναι όμορφο να έχει κανείς ποικιλία, αναλογία και μέτρο στη διατροφή. |
Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε την σειρά των βασικών κινήσεων στο παιχνίδι με το χαρτί! |
|
Στο τέλος, η δασκάλα μας ξανακάλεσε να σηκώσουμε ψηλά το χαρτί μας και να πούμε στους συμμαθητές μας, ο καθένας με τη σειρά του, ποιό είναι το δικό του χαρακτηριστικό στο παιχνίδι σύμφωνα με την πρότασή του και ποιά φαγητά τρώει για να το έχει. |
|
Προηγούμενη Σελίδα |
|